Najczęściej zadawane pytania
Nasza Karta
Jakość jest naszym priorytetem, rygorystycznie dobieramy wszystkie produkty oferowane na sklepie.
Nasza obsługa klienta jest do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę, 6 dni w tygodniu.
OTO KILKA ARGUMENTÓW PRZEMAWIAJĄCYCH NA NASZĄ KORZYŚĆ:
- 100% bezpieczne zamawianie online
- Najlepszy stosunek ceny do jakości w sieci
- nowe produkty
- najnowocześniejsze i innowacyjne technologie
- Specjalne wyprzedaże dla naszej społeczności
- Kompetentna i profesjonalna obsługa klienta i wsparcie
- Wielu zadowolonych klientów
- 100% Satysfakcji z gwarancją zwrotu pieniędzy.
- Wszystkie przedmioty są w magazynie i gotowe do wysyłki po zamówieniu
- Większość klientów, którzy zamawiają z naszej strony, poleca ją swoim znajomym.
Zagrajmy w grę pytań i odpowiedzi ...
Jakie są czasy wysyłki i dostawy?
Czas wysyłki: od 1 do 3 dni
Czas dostawy do Europy: od 5 do 9 dni dla wszystkich naszych produktów z wyjątkiem produktów MAAP i produktów uzupełnianych. W tych dwóch warunkach czas dostawy szacowany jest na od 11 do 19 dni.
Czas dostawy do Ameryki Północnej (Kanada i Stany Zjednoczone): około 3 tygodnie.
Czas dostawy do Afryki, Ameryki Południowej i Azji: 3 do 5 tygodni.
Jakie są warunki gwarancji?
Wszystkie nasze przedmioty objęte są 15-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy. Produkty elektroniczne objęte są 2-letnią gwarancją na problemy produkcyjne i uszkodzenia.
Do jakich krajów możecie dostarczyć towar?
Jesteśmy w stanie dostarczyć towar do ponad 90 krajów. W większości obsługujemy Europę i Stany Zjednoczone.
Nie jestem pewien co do zakupów w Internecie... czy płatności w urządzenia-noktowizyjne.pl są bezpieczne?
Używamy najbardziej wydajnych i bezpiecznych systemów transakcyjnych na świecie: Paypal, Mastercard i Visa. Zauważysz, że nasza strona ma odnośniki w "https", co jest gwarancją bezpieczeństwa płatności online. Posiadamy również certyfikat PCI DSS, dla wszystkich naszych transakcji.
Jak możemy się z Tobą skontaktować?
Możesz się z nami skontaktować tylko poprzez e-mail na adres: kontakt@urządzenia-noktowizyjne.pl lub poprzez naszą sekcję Kontakt.
Nie jestem zadowolony z mojego zamówienia, czy mogę odzyskać pieniądze?
Tak, masz 15 dni od otrzymania zamówienia na poinformowanie nas o swoim niezadowoleniu poprzez e-mail lub poprzez naszą sekcję Kontakt. Zbadamy Twoją prośbę, a następnie po zatwierdzeniu, będziesz musiał po prostu odesłać nam artykuł, o którym mowa, a my zwrócimy Ci 100%. W tym przypadku możesz być zmuszony do pokrycia kosztów wysyłki.
Otrzymałem moje zamówienie, ale nie jest ono kompletne!
Współpracujemy z wieloma dostawcami. Jeśli zamawiasz różne produkty, możliwe jest, że dostawcy są różni. W takim przypadku Twoje paczki dotrą osobno.